miercuri, 22 decembrie 2010

Pregatiri pentru Craciun


He hei, de cateva zile ne pregatim si noi, ca tot poporul, pentru Craciun.

Am facut liste cu lucrurile de care avem nevoie, am facut curat prin toata casa, ne-am anuntat prietenii de intentia noastra de a-i colinda... nu de alta dar trebuie sa se pregateasca sufleteste dragii de ei, am cumparat cadouri pentru cei dragi (pentru noi inca nu, cred ca asta ar trebui sa imi dea ceva de gandit hmmm), am stabilit ce o sa gatesc cu aceasta ocazie... adica gandacei, cornulete cu vanilie, cozonac cu branza dulce, nuca si stafide, prajitura Fanta (in varianta mea), un platou cu snitele, chiftelute pane (da, pane), ardei umpluti cu crema de branza, cascaval, masline si legume proaspete, poate si o supa de pui cu taitei si o salata de boeuf, oua umplute si nu in ultimul rand minunata friptura de porc de Craciun, cu carne proaspata, carnati afumati, usturoi si rozmarin... mmmmmmm... dar lucrul de care ne-am bucurat cel mai mult zilele acestea a fost bradutul nostru, primul bradut pe care l-am impodobit eu si Cristi ca familie, ieeeeeeei!

Desi azi nu postez nici o reteta, profit totusi de ocazie ca sa postez niste poze si sa va facem o urare: 















Sarbatori Fericite! Va dorim sa gasiti sub brad toate darurile pe care i le-ati cerut Mosului si nu numai, sa gasiti sanatate, fericire si bunastare, va dorim sa aveti colindatori cat mai multi si familia si prietenii in jurul vostru ca sa va bucurati impreuna de aceste momente deosebite, va dorim ca prin magia Craciunului sa dispara toate greutatile, grijile si supararile iar in locul lor sa vina zambete, bucurii si vise implinite, va dorim pace si liniste in suflet, sau, in doua cuvinte, va dorim un Craciun Fericit!





Va mai arat doua poze...
una cu ajutorul nostru la pus instalatiile pe brad... eu si Cristi le-am aranjat si domnisoara s-a bucurat de ele  :)) se numeste Iulia si mi-e un fel de nepotica prin alianta, adica fara sa imi fie ruda dar imi e ataaaaaaaaaat de draga!

Si a doua poza e cu sotul meu care zambeste "fermecator" cand primeste un pupic de la mine! :)))))

Un comentariu:

  1. iubita lui mami mica...ea a facut bradul si voi va laudati...vai vai...rusine sa va fie...:))))))

    RăspundețiȘtergere