sâmbătă, 27 februarie 2010

Sandwichuri calde

 















Sambata. Dimineata. Lene. Muuulta. Mic dejun.... hmmm.... ceva rapid si bun. Asa ca m-am gandit la sandwichuri calde. Am dat o raita prin frigider, am vazut ce am la dispozitie, si in timp ce Cristi facea cafeaua eu m-am apucat de sandwichuri.

Eu am folosit: 4 felii de paine, 12 felii de salam, 1/2 ardei gras rosu, 1 lingura de branza de burduf, 3 linguri de smantana, putin oregano, margarina si ketchup sau sos de rosii
Se ung feliile de paine cu putina margarina si putin ketchup sau sos de rosii. Se aseaza pe deasupra ardeiul taiat feliute si salamul taiat fasii.
Se amesteca bine intr-o cana smantana cu branza de burduf si se adauga cu ajutorul unei lingurite peste feliile de paine. Pe deasupra se presara putin oregano.
Se aseaza sandwichurile in tava de la cuptor (nu trebuie unsa cu nimic, nu trebuie nici tapetata cu hartie de copt), si se dau la cuptor, la focul de sus care nu trebuie sa fie prea tare, si se lasa cam 10 minute. Rezultatul se vede in poze.

Partea frumoasa la sandwichurile acestea este ca se pot pregati de seara, se tin in frigider peste noapte si dimineata se dau repede la cuptor pentru un mic dejun rapid si hranitor.

Un comentariu:

  1. am facut si eu si mi-au iesit foarte bune...o sa mai incerc si alte retete de ale tale.. mersi mult de idei

    RăspundețiȘtergere