joi, 3 iunie 2010

Pulpa de porc marinata in bere, la gratar


















Salut!
Dat fiind ca  mai avem tare putin pana la nunta si incep sa ma comport ca o adevarata (hai s-o recunosc) scorpie si Cristi imi suporta toate toanele si imi face toate mofturile, m-am gandit sa il rasfat azi pe cand a venit de la servici cu ceva bun. Asa ca am pregatit de ieri o marinata tare buna, am pus carnea la.... marinat! :)).... si azi am prajit-o pe gratar, am facut un piure de cartofi langa, am scos niste muraturi primite de la mama si de la mama soacra si l-am privit pe al meu Cretz cum se hranea cu zambetul pe buze.

Aveti nevoie de: 4 felii subtirele de pulpa de porc, 1 lingura ulei; pentru marinata: sare, piper, 1 lingura boia dulce, 2 catei de usturoi, 1/2 lingurita de oregano, 1 pahar de bere

Carnea se sareaza, se pipereaza si se unge bine cu boiaua dulce. Se aseaza intr-un recipient care sa aiba si capac, se presara pe deasupra usturoiul tocat marunt si lingurita de oregano si se acopera cu bere. Se pune capacul la recipient si se lasa asa la frigider minim 12 ore, maxim 24 ;).
Cand sunteti gata sa o prajiti, incingeti gratarul bine, il ungeti cu un picut de ulei si puneti carnea, scoasa direct din marinata, sa sfaraie cate 2 minute pe fiecare parte.

Eu am facut langa, cum ziceam, un piure de cartofi in care, pe langa ingredientele traditionale, am adaugat si un catel de usturoi ras pe razatoarea mica, astfel incat i-a dat o aroma deosebita. Am mai pus pe farfurie si niste castraveti murati si mmmmmmm.


Pofta buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu