joi, 17 iunie 2010

Salata verde de vara


















Salut!
Indraznesc sa spun ca cine are bunici la tara se poate considera norocos. Bunicii mei, oameni deosebiti de felul lor, mi-au facut o bucurie saptamana trecuta cand mi-au trimis un pachet care continea verdeturi din gradina. Asa mi-am umplut frigiderul cu salata verde, spanac, ceapa alba si ceapa rosie, frunze de usturoi, marar, cimbru, frunze de telina, frunze de leustean, frunze de patrunjel si morcovi mici si aromati... probabil uit ceva... a da, capsunii, dar pe aceia i-am mancat de cum i-am zarit printre atatea frunze, nu au mai apucat sa vada interiorul frigiderului nostru :)).
Si cum m-am trezit cu atatea lucruri prin frigider am inceput sa experimentez tot felul de salate pe care le-am servit fie langa felul principal, fie de sine statatoare cum s-ar zice.
Azi postez reteta unei salate pe care am savurat-o langa niste pulpe de pui cu curry si pilaf de orez.

Aveti nevoie de: 2 capatani de salata verde, 1 ceapa rosie proaspata, 4 frunze de usturoi,  3 castraveti cornichon, 1 lingurita cu frunze proaspete de cimbru, tocate, 1 iaurt mic, sare, piper, 1 lingurita de otet

Se curata si se spala legumele.
Frunzele de salata se rup cu mana in bucati mici si se pun intr-un bol. Se adauga ceapa si frunzele de usturoi tocate marunt, frunzele de cimbru, sare, piper si lingurita de otet si se amesteca bine cu o furculita.
Iaurtul se bate cu furculita impreuna cu putina sare si cu castravetii cornichon dati pe razatoarea mica si se adauga peste salata. Se mai amesteca o data in salata cu furculita pentru ca iaurtul sa acopere toate legumele si salata e gata. Dupa cum ziceam, noi am gatit pulpe de pui in curry cu pilaf de orez si am servit salata langa.

Pofta mare va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu