miercuri, 11 august 2010

Omleta cu rosii cherry

















Salutare!

Zilele trecute Cristi si-a facut o minunatie de omleta care parca imi facea cu ochiul de pe farfurie. Asa ca m-am pus pe treaba si mi-am facut si eu o papara asemanatoare care nu numai ca arata bine ci e si foarte buna la gust.

Aveti nevoie de: 2 oua, 4 felii de salam (sau sunca sau parizer), sare, piper, 10 rosii cherry, 1 cub mic de unt

Se pune cubul de unt sa se topeasca intr-o tigaie mica de teflon.
Se bate oul nu prea tare cu o furculita, cu sare si piper.
Feliile de salam si rosiile cherry intregi se pun la prajit in untul din tigaie. Cand e prajit salamul pe o parte se intoarce pe partea cealalta si se adauga oul pe deasupra. Se lasa sa se prajeasca un pic si se impatura papara in doua.

Gata! Simplu de facut, hranitoare si delicioasa!

Pofta mare va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu