miercuri, 17 martie 2010

Pangasius la cuptor


Buna seara tuturor!

In aceasta minunata seara Cristi a ales sa urmareasca la televizor bataia pe care a luat-o o anumita echipa de fotbal de la o alta... nu dau nume... Cristi e stelist :)) mai mult nu spun. In timpul asta eu am pregatit cartofi prajiti si mujdei iar Florin, al nostru prieten de care aminteam si mai devreme, a ales sa ne incante cu o reteta proprie de pangasius la cuptor. Reteta e simpla, gustul e fantastic.

Aveti nevoie de: 6 buc. file de pangasius, 3 catei de usturoi, 1 morcov, sare, piper, 200gr cascaval

Se iau feliile de pangasius, se sareaza, se pipereaza bine pe ambele parti si se aseaza in tava de cuptor pe care am uns-o cu putin ulei si pe care am pus o foaie de hartie de copt.
Usturoiul si morcovul se taie rondele si se aseaza pe bucatile de pangasius. Se da la cuptor la foc mediu spre mic pentru cam 15-20 minute.

Cand e facut pestele se scoate tava din cuptor si se pune pe deasupra cascavalul ras sau taiat feliute. Se mai da la cuptor inca 2 minute.

Se serveste fierbinte. Merge de minune cu cartofi prajiti si mujdei de usturoi cu smantana (noi asa ne-am incantat papilele gustative) si pun pariu ca e la fel de bun si cu cartofi natur.


Asa, si un sfat prietenesc: nu incercati sa beti bere dupa ce mancati mujdei, cel putin mujdei asa de concentrat cum am facut noi, sau o sa faceti ture bucatarie-balcon ca sa mai treaca senzatiile... tari.

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu