sâmbătă, 20 martie 2010

Pizza de casa

 















Aseara am ajuns la concluzia ca e cazul sa intram la o cura de slabire... cum ne-am dat seama de asta va explic imediat. Totul a inceput cu o convorbire pe mess cu Flo: ce faceti? bine, pe acasa; tu ce faci? uite, ma plictisesc; pai haide la noi..., nu stiu ce sa zic...ce gatiti bun? (fuga rapida pana in bucatarie) facem clatite; nu ma prea tenteaza... aduc eu ce trebuie, dar faci o pizza?; OK! nimic iesit din comun pana aici, dar cand am vazut ca am devorat aproape o intreaga tava de pizza in 3 oameni... ce-i drept, a iesit foarte buna!

Noi am avut si am folosit urmatoarele: 400gr. faina, 1 cub mic drojdie, 300gr. salam (nu stiu exact de care dar era putin afumat), 200gr. cascaval, 150gr. masline negre, 1 conserva porumb dulce, 1 conserva ciuperci champignon, 300ml. sos de rosii, sare, piper, 1 lingurita oregano, 1 lingurita busuioc, 1/2 lingurita fulgi de chilli

Se pune drojdia intr-o cana cu apa calda, se adauga peste o lingurita de zahar si 2 linguri de faina si se lasa sa creasca 5 minute.
Se amesteca drojdia cu restul de faina, cu un pic de sare si cu 1 lingura de ulei de masline, se framanta intr-un aluat destul de tare care se lasa sa creasca cam 20 min.
Cand a crescut se intinde intr-o foaie subtire care se pune in tava de pizza care a fost unsa cu putin ulei. Aluatul se unge cu bulionul amestecat cu oregano, busuioc, sare, piper, fulgii de chilli. Deasupra se pun feliile de salam, porumbul, ciupercile si maslinele si se da la cuptor pentru 15-20 minute, pana e facut aluatul. Se scoate, se adauga cascavalul ras pe deasupra si se mai lasa la cuptor inca 2 minute.

Baietii au devorat-o cu ketchup peste, mie mi s-a parut insa asa de buna ca nu am vrut sa ii stric gustul.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu