luni, 24 mai 2010

Miel la cuptor, in bere

















Salut!

Weekendul acesta, fiind Rusaliile, m-am gandit ca ar fi dragut din partea mea sa pregatesc ceva bunatati. Asa ca m-am pus pe treaba si am gatit supa de pui, miel la cuptor in bere, pilaf de orez si o salata de varza proaspata si cam atat ca e deja de ajuns. Am primit de la mama un chec cu vanilie si visine facut in casa si am petrecut zilele de sfarsit de saptamana delectandu-ne cu mancaruri gustoase si cautand soarele pe cer.
Celelalte preparate le-am prezentat in postarile precedente iar mielul la cuptor il descriu mai jos.

Aveti nevoie de: 1 bucata carne de miel de cam 500 gr. (as vrea sa va spun care parte a mielului am gatit-o dar sincer nu stiu, mai ales ca am primit de la bunici carnea), 5 rosii cherry, 5 catei de usturoi, 1 lingura de boia dulce, sare, piper, 1 pahar mare cu bere blonda, 3 linguri de ulei de floarea soarelui, 1 lingurita cu verdeata pentru carne de miel (puteti cumpara asa ceva din orice hypermarket)

Carnea se spala si se zvanta cu ajutorul unui servet de bucatarie. Se sareaza, se pipereaza, se unge bine cu boiaua dulce si se aseaza in cratita in care se va gati si in care s-a pus uleiul.
Se pune pe deasupra verdeata pentru miel si usturoiul taiat feliute, se acopera cu un capac sau cu folie de aluminiu si se lasa la frigider peste noapte.
Se scoate cratita din frigider, se adauga peste miel rosiile taiate in jumatati si jumatate din paharul de bere si se da cratita la cuptor, la foc mic, si sub capac. Cam la fiecare 20 minute se scoate cratita si se mai adauga cateva linguri de bere peste carne.
In cam 2 ore carnea este patrunsa, s-a adaugat toata berea peste ea, si miroase atat de bine in bucatarie incat abia o sa asteptati sa faca ping! timerul de la cuptor.... a da, v-am spus ca am descoperit ca avem timer la cuptor? ce m-am distrat cu el pe weekend :)).

Noi am servit carnea cu pilaf si salata de varza, cum ziceam si mai devreme.

Pofta buna va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu