miercuri, 5 mai 2010

Salata orientala


 















Salutare!

Azi am avut pofta de ceapa... de ceapa rosie mmmmm. Si cum lui Cristi nu ii prea suradea ideea de salata de ceapa si punct :)), mi-am pus repede capsorul la munca si am gasit o solutie care sa ne bucure pe amandoi, pe toti trei de fapt caci era si Flo in vizita: salata de cartofi cu ceapa, sau salata orientala cum o numeste mama. A iesit o bunatate greu de descris in cuvinte, cred ca va trebui sa o incercati ca sa va convingeti; singura problema e ca pe cand am terminat cu gatitul eram atat de incantati incat ne-am pus la masa si am uitat cu totul sa ii fac o poza, dar o sa ii fac data viitoare.

Aveti nevoie de: 8 cartofi albi, 1 ceapa rosie, 2 fire de ceapa verde, 5 oua, 1/2 pahar cu ulei, 1 lingurita mustar simplu, 1 castravete murat mare, sare, piper

Cartofii (fara sa ii curatati de coaja) se spala bine, se inteapa cu furculita in cateva locuri si se pun la fiert in apa cu sare. Intr-o alta cratita se pun la fiert 4 oua.
Intre timp se curata ceapa rosie si se taie feliute, se taie rondele ceapa verde, se taie cubulete castravetii murati si se pun toate intr-un castron incapator.
Cand sunt fierti cartofii se curata de coaja, se taie felii grosute si se adauga peste ceapa. Ouale se curata si ele de coaja, se taie rondele si se adauga in castron. Se adauga sare si piper si se amesteca usor ingredientele.
Se face o maioneza din galbenusul de la un ou, ulei si lingurita de mustar si se adauga peste restul ingredientelor. Se amesteca bine si se drege de sare si de piper.

Puteti adauga, dupa preferinta, masline, gogosari proaspeti sau murati sau rosii cherry taiate in jumatati.
Noi am papat salata langa o felie de paine neagra si cate o gogonea murata.

Pofta mare va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu