miercuri, 26 mai 2010

Tarta rapida cu capsuni

 















Salut!

Am primit ieri niste capsuni absolut fantastici, de gradina, din Satu Mare. Multumim Marius! 
Dupa ce ne-am delectat cu ei cum i-a dat mama natura, au inceput sa imi zboare prin creieras tot felul de idei de desert cu capsuni: capsuni in ciocolata, tort cu capsuni si bezea, inghetata cu capsuni, tarta de vanilie cu capsuni, briose de ciocolata si capsuni, cheesecake cu capsuni si limete si o multime de alte idei... asa ca am dat o raita rapida la frigider si prin camara, am vazut cam ce am la dispozitie si am pregatit niste tarte rapide cu capsuni si budinca de vanilie. Reteta o gasiti mai jos.

Aveti nevoie de (pentru 4 portii): 1 plic budinca de vanilie, 3 linguri de zahar, 0,5l lapte, 8 capsuni mari, 75gr. biscuiti cu ciocolata

Capsunile se spala, se taie in cubulete mici si se impart in 4 cesti de cafea nu prea mari care s-au clatit bine cu apa rece si pe care nu le stergeti de apa. Se taseaza putin cu ajutorul unei lingurite de fundul cestilor.
Acum se pregateste budinca comform instructiunilor de pe pachet, lasand insa deoparte 10 linguri de lapte rece. Cand e gata budinca se rastoarna in cesti, peste capsuni, lasand cestile goale de cam un deget.
Biscuitii se sfarma intr-o farfurie cu ajutorul unei linguri (daca aveti mojar cu atat mai bine) si se adauga peste ei laptele rece, amestecand un pic. Biscuitii ar trebui sa fie numai de jumatate amestecati cu lapte, astfel incat sa aveti si bucati moi dar si bucati crocante prin ei, iar apoi ii adaugati peste budinca, formand practic blatul de la mini-tarte.
Lasati cestile la rece pentru cam 10-15 minute, ca sa se raceasca budinca fara sa se prinda de margini. Ca sa fiu sigura de rezultat eu am pus apa rece intr-o cratita si am pus cestile in ea, ca sa se raceasca mai repede... aveti grija numai sa nu intre apa in tarte :)).
Dupa ce s-au racit tartele puneti pe fiecare ceasca cate o farfurioara si  pur si simplu rasturnati cestile. Decorati cum doriti, cu capsuni, frunze de menta sau ce idei va mai vin.

Pofta mare va doresc!

2 comentarii:

  1. ioi,...ioi, vai ce bine arata.

    RăspundețiȘtergere
  2. MA BUCUR CA BUNICI TAI TIAU FOST MODEL LE DORESC POFTA BUNA CELOR CARE URMARESC BLOGUL TAU DAR CU O PALINCA DE LA MATUSA FLORICA AR ........FI SI MAI SI U. GHE.

    RăspundețiȘtergere